سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۷:۰۸

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد؛
پرورش مدیران توانمند در صنعت نفت با بهره‎مندی از نوآوری و دانش روز

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت پرورش مدیران توانمند با بهره‎مندی از نوآوری و دانش روز در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تاکید کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی کاردر در آیین تودیع محمد دیانت، مدیر پیشین و معارفه فرزین مینو، مدیر جدید مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت که عصر روزیکشنبه، (۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‎ها و فعالیت‎های انجام شده در این مرکز، گفت: انتظار این است مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با ایمان به کار و برنامه ریزی های لازم به یک برند مطرح تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در رشته های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران کارکنان باسواد و موفقی داریم که باید با آموزش های لازم و حرفه ای به سمت پرورش برای تصدی سمت‎های مهم مدیریتی هدایت شوند، افزود: از آقای مینو انتظار دارم در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نوآوری و دانش روز را در دستور کار قرار دهد و در این مسیر سیستم‎های جدید جایگزین کند و ضرورت دارد تمام بخش‎های نفت به پیشبرد امور کمک کنند. کاردر با اشاره به اینکه نیاز است پوست‎اندازی و جایگزینی سیستم های جدید در نفت شکل بگیرد، اظهار کرد: در این مسیر نقش مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بسیار راهبردی است. وی با بیان اینکه دو موضوع اچ‎اس‎ای و آموزش در مسیر توانمندسازی دو اولویت مهم در شرکت ملی نفت ایران است، افزود: در این مسیر می توان با آموزش حرفه ای و انتخاب مشاوران قوی به استانداردهای لازم نزدیک شد.

انتصابی در مسیر جوان‎گرایی همراه با شایسته سالاری

آیدین ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت در این مراسم با اشاره به اینکه مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با فعالیت های انجام شده به عنوان یک مرکز حرفه ای در کشور شناخته شده است، افزود: اکنون با مقدمات ایجاد شده، بستر مناسب برای حرکت رو به جلو در این مرکز فراهم شده است. وی با بیان اینکه وزیر نفت بر فعالیت‎های مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نظارت جدی دارد، اظهار کرد: اهتمام وزارت نفت بر حمایت و استمرار فعالیت‎های جدی و حرفه ای این مرکز است. ختلان با اشاره به اینکه این انتصاب نماد جوان گرایی همراه با شایسته سالاری در صنعت نفت است ، افزود: لازم است از فعالیت های آقای دیانت در مدت تصدی این سمت قدردانی کنم.



  کد خبر : 5295
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :